Denacode AB
Tvätterisystem - Inlämning och utlämning

DENACODE E-tvätt är ett nytt centralstyrt program framtaget för att skapa en säker och spårbar digital hanteringen på tvätterier.

INCHECKNING / MOTTAGNING
Kunden kommer med en varukorg, både korgen och artiklarna kan checkas in via kortläsare/scanner om de är id märkt eller har nummer. Annars markeras varje vara genom trycka på namnet på skärmen. För att avsluta signerar mottgaren med att läsa / scanna sitt ID-kort.
Flera olika följdfrågor kan släckas eller tändas vid behovet.

• Kund
• Invikt
• Prioritet
• Smutsgradering
• Önskad leveranstid
• Önskad leveranssätt
• Tvättpåse
• Intern kommentar
• Kommentar till kund

Ordern ligger i en översikts-flik och kan tas fram närsomhelst.

UTCHECKNING / PACKNING
Vid utcheckningen så upprepas momentet.
Artiklarna anges / scannas och saknas några plagg så informeras man om detta.
När allt är klart signeras leveransen med utlämnarens ID kort och kvitto skrivs ut.
Även här kan följdfrågor aktiveras vid behov:

• Antal kolli
• Intern kommentar
• Kommentar till kund
• Pris

Det går utforma kvittot till vilka fält som de ska innehålla,
förutom angiven information även tidpunkt för mottagning och packning och automatisk prissättning på vikt eller artikeltyp.

Via webbgränssnitt kan säckar/artiklarna läggas upp och registreras med nummer.
Artiklar kan kategoriseras för att enkelt hitta, går även automatiskt dela upp artiklar på olika färg-koder, t.ex vitt, grått, färgat.


UPPFÖLJNING
Få löpande statistik på mottagning, antal kolli / artiklar, totalvikt per kund eller totalt över intervallet, antingen som e-post eller via inloggning på webbgränssnittet.

SÄKER HANTERING
Allt finns dokumenterat på kvittot, mottagningen noterar trasiga kläder och ev. skador som uppkommit efter tvätten. Vid frågor kan mottagaren och packaren lätt hittas, interna kommentarer ligger som stöd vid utredning och är spårbar.

Systemet går utmärkt att kombinera med tidsrapporteringssystem från Denacode, där de anställda registrerar sig vid arbetspass.

Kontakta nedan för intresseanmälan.
Varför?

  1. SÄKER HANTERINGHa alltid koll vad som tagits emot och av vem, vad leveransen bestod av och önskemål. Centralstyrd garanterar att ingen data försvinner

  2. SNABBAREAnvänd smarta koder (beröringsfria, barcode eller QR ) för att skanna / läs ut och spara tid att manuellt ange

  3. TEAMARBETEGår snabbare om alla snabbt kan ta till sig status och fortsätta där föregående lämnade.

  4. STILIGA SKÄRMARHögkvalitativa pekskärmar i storlekar från 20 ner 3,5 tum kan användas beroende på syfte för att snabbt dokumentera och jobba med ordern, går ha stående på bord och väggmonteras, kommer färdiginstallerade och redo att användas direkt

  5. LÖPANDE ÖVERBLICKFå en löpande översikt varje dag/vecka/månad på orderingång och leverans och på avvikande ordrar för att hjälpa med beslutsfattning

  6. SNABBT OCH STILIGTEtt modernt byggt system, på snabbhet och lättarbetad metodik garanterar medarbetarna nöjdhet

  7. PRISVÄRTIngen installation krävs, systemet kommer redo med dator och allt och tillgång till fjärrsupport. Kan inte bli enklare!

X \ Y 0 1
1
X \ Y 0
0
Kontakta mig!
5
6
Produkt
10
Namn
*
20
Företag/ Organisation
*
30
E-post
*
40
Telefon
42
Meddelande
43
44
45
50
1033
Dolda: Update Delete
Copyright © 2020 Denacode AB. Kontakt: +46 (0)10-195 67 00‬
[ Log in ]
Engelska Svenska